Multumesc, Bloggeri. O sun pe mama!


Am decis sa infiintez acest teatru fara sa ma gandesc la toate amanuntele, la tot ceea ce s-ar putea intampla, la bucuriile pe care le-as putea avea sau la nenumaratele deceptii care abia asteptau sa-mi iasa in cale.

Mi-au aparut si bucuriile si deceptiile deopotriva, dar m-au gasit ocupat cu viata si cu teatrul, bucuriilor n-am putut sa le spun intotdeauna buna ziua, asa cum ar fi meritat, iar deceptiilor n-am apucat sa le inchin vreo bataie de inima mai accelerata, asa cum proabil se vor fi asteptat. M-au prins cei 60 de ani cam dator din acest punct de vedere, cu pielea batatorita si deloc dispus sa ma mai las surprins de ceva.

Si totusi…

Joi seara ne-au vizitat bloggerii invitati de DreamTeam.Ro la initiativa lui Chinezu.

Intai ca nu am crezut ca vor veni toti. Au venit.

Apoi nu am crezut ca vor ramane la vorbe cu noi. Au ramas.

Nu mai stiu de ce nu am crezut ca sunt atat de simpatici. Sunt.

Tarziu, in masina, dupa ce a plecat toata lumea mi-am amintit ca am ajuns la varsta la care nimic nu ma mai mira.

Proasta varsta, proasta convingere.

De aseara am decis sa intineresc si sa ma mir cu bucurie de tot ceea ce se petrece in jurul meu.

Chinezu, ai lui din Dream Team si toti ceilalti bloggeri… m-au facut sa vad ca drumul firesc ar fi exact invers.

Lumea poate fi frumoasa.

Oamenii pot fi frumosi.

Cand am plecat in lume din Botosani, mama mi-a soptit vorbele astea, dar eu le-am uitat ca prostul incercand sa ma adaptez aici printre lupii neiertatori ai vietii.

Multumesc, Bloggeri.

O sun pe mama!

Mihai Malaimare

*

Aici sunt numele blogerilor care au scris despre eveniment. Multumim lor, dar si tuturor celorlalti care au fost joi seara la Masca.

 DreamTeam.Ro, ChinezuMihai Pintilie, Lucian Ghinda, Semanticus,  Sorin Tudor (WebCultura),  Haotik,  Stefan MurgeanuValentin Bosioc, Roxana (RPrecu), Cezar Vasile, Lucian Marin, Andrei Cismaru, Mircea Mester, Kriogen, BrainHost, Nenea Lars, Claudiu Ciobanu, Bogdan Dascalescu, Mariciu’, Chestiuni Info, Violeta Loredana Pascal, iYli, Info-delta, Lumea Mare, Ionut Bunescu, Raluca Duta, Laurentiu Buica, Dan Dragomir, Ana Matei, Rares Petrisor, Dana’s Blog, George Hari Popescu, Sorin Rusi, Camil Stoenescu, Alex Carstea, David Pripas , Tina Florea Andrei Pascal (Per Aspera Ad Astra), Vlad Dulea, Valentina Roman, Alex Tunaru, Sabina Cornovac , Pietricel , Simona Stanescu.

 

35 comentarii

Din categoria Fără categorie

35 de răspunsuri la „Multumesc, Bloggeri. O sun pe mama!

  1. Succes in continuare si sper sa ne revedem curand.

  2. Multumim 🙂 Va mai asteptam la noi la teatru sau in parcuri de la 1 Mai.

  3. Noi trebuie sa va multumim pentru invitatie maestre, si ne bucuram ca la frumoasa varsta care o aveti am reusit sa va facem o supriza placuta.

  4. Va multumim pentru frumoasa piesa. Fara dvs. nu am fi ras atat de mult cum am facut-o. Speram sa repetam experienta cat mai curand 🙂

  5. Da, oamenii pot fi frumoși. Mulțumesc încă o dată.

  6. Pingback: I am Jack's wasted life.

  7. „This is the beginning of a beautiful friendship” 😀 Abia a inceput. Mai venim. Eu deja am venit cu familia a doua zi (adica ieri) la “Una historia de TANGO”.
    Magnific. Jos palaria, din nou :).
    Va doresc multa sanatate si sa ne primiti cu bucurie multi ani de acum inainte !

  8. Ii faceti o zi super azi pt ca e indopat de medicamente etc asa ca mai paote „fura” cateva minute la laptop. 🙂 cu drag. ps pe cuvant ca ne gandeam aseara la ce ai scris tu cu „aveti grija la sanatate”, desi el are o simpla, ma rog, o racela babana de tot. ce bine e cand esti sanatos. insanatosire grabnica si tie 🙂

  9. baietii din DreamTeam sunt fantastici 😉
    dupa blogosfera locala, rugby, handbal, si multe alte initiative sprijinite, s-au aplecat intr-o alta zona frumoasa, ce merita mai mult promovata 😉
    felicitari pt un eveniment reusit !

  10. Noi multumim ca mai exista oameni ca dumneavoastra care indiferent de greutatile cu care se confrunta din cauza societatii noastre continua sa faca ceea ce le place si duc cultura noastra mai departe.
    In numele tuturor celor pasionati de cultura va multumesc ca existati domnule Mihai Malaimare.
    Ne inclinam in fata dumneavoastra maestre!

  11. Multumim, revenim si nu singuri, cu noua generatie ! 🙂

  12. Pingback: Lumea poate fi frumoasa. Oamenii pot fi frumosi.

  13. Si noi va asteptam si cu Juniorii si cu Seniorii!

  14. cuvintetacute

    frumos

  15. Si eu va multumesc pentru momentele frumoase pe care ni le-ati daruit in acea seara.

    A fost o experienta frumoasa, momente plina de viata si umor si abia astept sa revin.

    Bravo si felicitari pentru ceea ce construiti 🙂

  16. noi va multumim, dar sa stiti ca nu ne ajunge doar o intalnire cu echipa teatrului Masca. Mai vrem :))

  17. Ave

    Nu pot decat sa subscriu si eu la ideea lui Andrei!

  18. 🙂 Asa sa raman atunci!

  19. Pingback: Pentru mine a fost o dovadă de respect | Chinezu

  20. Noi va multumim. Pentru piesa si pentru Teatru.

  21. Noi va multumim pentru ceva sublim!

  22. Pingback: Cine suntem noi, bloggeri? | Haotik Note-Blog

  23. Pingback: Omenirea mai are totusi o sansa | Haotik Note-Blog

  24. Pingback: #DreamTeamRO » Blog Archive » Premiile DreamTeam Martie 2011

  25. Pingback: Punem şi noi nişte cărţi în mişcare? « eClaudiu

  26. Pingback: Ce lucruri faine ti se poate intampla in online(blogosfera)? | Haotik Note-Blog

  27. Pingback: » Blog Archive » Slugă la doi stăpâni

  28. Pingback: Martie 2011, din online în offline | Teatrul Masca Blog

  29. Pingback: De la #MascaTweetMeet la Ziua Bloggerilor la Masca | Teatrul Masca Blog

  30. Pingback: Ziua Bloggerilor, ediţia a 3-a | Teatrul Masca Blog

  31. Pingback: Ce lucruri faine ti se pot intampla in online(blogosfera)? - Dragos Schiopu

  32. Pingback: Cine suntem noi, bloggerii? - Dragos Schiopu

Lasă un comentariu