De la #MascaTweetMeet la Ziua Bloggerilor la Masca


UPDATE 2: Cu părere de rău trebuie să vă spunem şi aici că NU MAI SUNT locuri la Ziua Bloggerilor. Vă aşteptăm însă cu acelaşi drag în orice altă zi de spectacole !

UPDATE : Va rugăm citiţi şi articolul ANUNŢ IMPORTANT: ZIUA BLOGGERILOR. 

Pentru că aţi fost alături de noi în aceşti trei ani de blogging

Pentru că ne-aţi adoptat în comunitatea voastră

Pentru că ne simţim bine alaturi de voi în online

Pentru ca anul trecut #MascaTweetmeet, organizată de Dreamteam.Ro a fost o reuşită întâlnire despre care înca mai povestim între noi

Pentru că vă citim şi pentru că ne citiţi

Pentru că ziua noastră începe cu revista blogurilor, cu acel atât de diferit bună dimineaţa de pe twitter, cu melodiile şi fotografiile de pe facebook şi Google +

Pentru că am învăţat unii de la alţii, noi despre social media, dar nu numai, voi despre teatru

Pentru că actorii au fost impresionaţi de căldura cu care i-aţi acompaniat pe parcursul spectacolului Slugă la doi stăpâni

Pentru că ne-aţi aratat că lumea poate fi mai frumoasă şi acum putem depune mărturie. Şi uneori chiar, “o putem suna pe mama” 🙂 .

Pentru că niciun teatru nu a mai organizat Ziua Bloggerilor

Pentru toate aceste motive, dar şi pentru altele pe care nu le-am amintit aici, cele mai multe fiind cele din urma  şi, ştiţi cum e, uneori astea, ne-stiutele, conteaza enorm

Am luat hotărârea de a organiza Marţi 28 februarie, ora 19.00, Ziua Bloggerilor la Masca, ocazie cu care va invităm să ne urmariţi în spectacolul COMEDIA ERORILOR , pentru ca apoi sa stăm de vorbă la o cafea, un ceai, o bere, un suc.

Noi vă oferim invitaţiile, tot ce trebuie să faceţi este să vă înscrieţi pe blogul nostru şi să ne confirmaţi prezenţa. Invitaţiile vor fi de 2 locuri pentru fiecare blogger, dar si asta cu locurile, ca multe altele pe care le dezbateţi/dezbatem în online, poate fi re-decisă în funcţie de dorinţele fiecăruia.

Vă aşteptăm Marţi 28 februarie, la COMEDIA ERORILOR.

*Lista bloggerilor care vor veni la Masca va fi pusa pe blogul teatrului. 

126 comentarii

Din categoria Fără categorie

126 de răspunsuri la „De la #MascaTweetMeet la Ziua Bloggerilor la Masca

  1. Nici nu mă gândesc să ratez asta! 😀 Puneți-mă pe listă, dragilor!

  2. confirm prezenta. e bine aici? multumim de initiativa si invitatie. sunteti minunati, ca de obicei.

  3. @mariciu Am deschis lista! Cu placere. 2 locuri, da ?

  4. @provinciala Sigur, aici si trebuie, aici unde ne simtim acasa. 2 locuri, da?

  5. Radu Sprinceana

    Aștept cu interes să văd acestă piesă! Multuțumesc!

  6. @Bogdan Te-am trecut pe lista! Te asteptam! 🙂

  7. @Radu Si noi iti multumim. Te asteptam.

  8. Frumoasa initiativa! Sunt sigura ca vom vedea o piesa grozava 🙂

  9. Atunci, să ne vedem cu bine, să râdem împreună și să ne cunoaștem. 🙂

  10. Imi doresc sa particip, de mult mi-am propus sa vad si Comedia 🙂

  11. @George Asa sa fie atunci!

  12. @Elena Te asteptam cu drag!!!

  13. da, 2 locuri, multumesc!

  14. Andra Iacob

    Count me in too! 🙂

  15. @andra Cu siguranta asa vom face! 🙂

  16. +1 adica eu Haotik si Danutza Schiopu 🙂

  17. @haotik Adica, tu, Haotik si Danutza! Va asteptam.

  18. @teatrulmasca, da, multumesc frumos! 😀

  19. Lazar Theodor Adrian @PoKniTu

    Multumesc pentru invitatie! O voi onora cu placere!

  20. Si eu ma inscriu, 2 locuri. Este posibil? Multumesc anticipat!

  21. Felicitari pentru toata activitatea online!
    Cu mare drag mi-ar placea sa fiu prezenta la acest spectacol! Pot obtine trei locuri, va rog?
    Va multumesc!

  22. Mi-ar placea foarte mult sa particip la aceasta intalnire. Multumesc 🙂

  23. @Lazar Theodor Ne bucuram. vrem sa stim doar daca e vorba de locuri.

  24. @eadelina Multumim mult! Da, de-aia am si scris ca mai putem discuta 🙂 . Te trec cu 3 locuri.

  25. @Simone Si noi multumim pentru ca veti veni! Am notat. Vom pune zilnic lista cu cei care s-au inscris pe blog!

  26. Si pentru ca v-am felicitat pe Twitter pentru initiativa inca de prin ianuarie, de cand am vazut pe site-ul vostru, va mai felicit si acum! Bravo, bravo, bravo! Ma primiti si pe mine cu 2 locuri, va rog? 😀

  27. @Valentina Nu am uitat! 🙂 Cu mare drag. Am notat!

  28. Va multumesc frumos si abia astept sa va vad 🙂

  29. O initiativa foarte frumoasa :). Mi-ar placea mult sa vin la aceasta intalnire!

  30. @Lucica Te asteptam cu drag!!!

  31. După ani de zile, mă întorc în spaţiul în care altădată nu ratam vreun film, la cinematograful Pacea. Şi mă întorc, acum, la mult mai mult de-atât. Mulţumesc şi felicitări pentru iniţiativă.
    Am să vin cu jumătatea mai bună, aşa că, dacă se poate, două locuri 🙂

  32. @Bogdan O sa fiti uimit de cum arata acum fostul cinematograf. Va asteptam cu drag cu 2 locuri.

  33. Merci mult 😉 Ne vedem pe 23 🙂

  34. Nu ratez asemenea eveniment. Vreau si eu sa vin. Se poate doua locuri? 🙂

  35. Eu din pacate sunt acasa insa in pat, cu piciorul imobilizat in orteza din cauza celei de-a 5-a saritura de rotula… Nu am cum sa ajung – dar va doresc tuturor distractie placuta 😉

  36. @Loredana Multa sanatate!

  37. Onitzza

    Ma bagati si pe mine intr-un colt? :D:D:D

  38. Onitzza

    Ma „asezati” suna mai bine :D:))) Sorry 😀

  39. @Onitzza Sala noastra este mica, iar la acest spectacol publicul sta de jur imprejurul scenei (pe toate cele 4 laturi). Asa ca ramane in sarcina ta sa iti alegi locul, toate fiind excelente. Te asteptam! ps 1 loc sau 2?

  40. Onitzza

    Stiu sala voastra mica, ma face sa ma simt ca acasa 😀
    2 locuri, va rog, stimati si dragi prieteni 🙂

  41. eu nu mai am blog, dar inca am twitter si vreau sa vin. se pune? un loc doar. nu ocup mult spatiu. incap in 140 de caractere. multumesc!

  42. @themadteeety 🙂 pagina de twitter e in fapt un miniblog, nu? Cu drag te asteptam! 1 loc sau 2?

  43. un loc, multumesc mult! 😀

  44. Si eu vreau, si eu vreau! Se poate? 😀

  45. @themadtweety Cu placere!

  46. @L’enfant Sigur! 2 locuri? ps Maine la pranz apare lista pe blog.

  47. @Teatrul Masca: se poate 2 locuri? 🙂

  48. @simone Da, invtiatiile pe care vi le oferim sunt de 2 locuri. Te asteptam!

  49. Dacă se mai pot face înscrieri, aş dori şi eu să vin din tot sufletul. Şi vă mulţumesc în numele bloggeriţei din mine pentru că vă gândiţi la noi şi ne oferiţi ocazia aceasta frumoasă. 😀

  50. @Andreea Intreaga sala este rezervata pentru bloggeri.Asa ca ai 2 locuri 🙂

  51. Daca lista mai este deschisa, mi-ar placea foarte mult sa particip la acest eveniment minunat.

  52. Dap, rogu-v-as doua, daca se poate! : P

  53. @Missy Lista este deschisa pana la completarea locurilor. Te asteptam, dar vreau sa stiu daca vrei 1 loc sau 2.

  54. Lazar Theodor Adrian (@PoKniTu)

    Dap, daca se poate 2 locuri 😀

  55. 2 locuri, daca se poate. Multumesc mult!

  56. @Filip So ti si tu! E ok. 2 locuri sau 1?

  57. doua doua, 😀 multumesc!

  58. Ar vrea sa vina si ‘mnealui daca nu-i cu suparare…

  59. o invitatie as dori si eu daca se poate 😀

  60. Cu ce entuziasm se ocupa locurile! 🙂 Felicitari!
    Ma primiti si pe mine cu +1?

  61. @’mnealui Sa vine deci! 🙂 Va vom trimite un mail de confirmare.

  62. @rocsanaB Cu mare placere 🙂

  63. @sabina Cu drag! ps Ramanem datori 🙂 Prietenii stiu de ce!

  64. @cavecezar Multumim 🙂 Cu mare drag!

  65. Pingback: Anunţ IMPORTANT: ZIUA BLOGGERILOR | Teatrul Masca Blog

  66. Cu mare drag as veni si eu cu-al meu. Ne-am simtit tare bine data trecuta! 🙂

  67. @oana Gand la gand cu bucurie! Exact la tine ne gandeam acum cand faceam lista cu cei care vor veni. Te asteptam cu drag.

  68. Ham! As veni si eu daca mai este un loc! Geniala idea. Chiar sunteti primul teatru care face un blogmeet

  69. @Ramona Ne bucuram sa te anuntsm ca da! 🙂 Te asteptam. Vom trimite un reminder vinerea viitoare pentru o ultima confirmare. ps Multumim!

  70. Comedia Erorilor pentru bloggeri va rămâne în istorie. Dacă s-au ocupat toate locurile, primesc bucuros și-un colțișor să stau „pe verticală” 🙂

  71. @Bogdan Pe „verticala” sau chiar in scena 🙂 gasim loc! ps cand vei vedea psectacolul vei intelege de ce ti-am zis chiar pe scena 🙂

  72. V-am trimis și eu un mail. Tot cu două locuri.

  73. Si eu vreau. Va rog. Cu un loc:)

  74. @George Hari Popescu Am si raspuns 🙂 Multumim mult!

  75. @Monica Cu placere, am trecut pe lista. Te asteptam.

  76. Pingback: Refuzake Blog | Foto – Video – Personal » Blog Archive » Ziua Bloggerilor la Masca

  77. Ne vedem în sală. Aș dori și eu un singur loc, la geam să fie 🙂 Mulțumesc!

  78. @Papa la toate cele 4 geamuri pentru ca de data ssta, sala va fi pe sistem arena, cu publicul asezat pe toate cele 4 laturi! Te asteptam cu drag.

  79. Pingback: Ce s-a mai intamplat prin online si offline | Sabina Cornovac Online

  80. Si eu vreau sa va vad! Nu v-am mai vazut demult. 🙂

  81. Pingback: Dana blog » Trecute si viitoare

  82. Pssss, un blonavior primiti?

  83. Pingback: Mai online cu un an! | Teatrul Masca Blog

  84. Si o gravida mica, daca mai sunt locuri.

  85. Las si aici comentariul :D. Confirm eu + a mea ca suntem deja clienti fideli la voi :). Daca mai e loc, evident 🙂

  86. Si eu plus a mea domnita vrem. Mentionez ca ar fi prima data cand ajung la voi 🙂

  87. Mai am si eu o intrebare? eu am zis doar un loc. NU vreau sa par neam prost …. dar se poate sa fie trei?

  88. Daca mai sunt locuri zicem prezent si eu cu sotia mea..

  89. Mai aveti un loc in casuta din padure? 🙂 nu zic doua … ma multumesc si cu unul! 🙂

  90. Daca mai sunt locuri, m-ar interesa si pe mine

  91. Ocup si eu un loc, daca nu se supara nimeni si confirm totodata ca pe 28 voi fi la aceasta intalnire, chiar daca multi nu ma cunosc 😀

  92. @Neydamn Ne pare tare rau, dar locurile s-au ocupat deja. Inscrierile s-au facut incepand cu data de 17 februarie numai pe mail, asa cum scriam aici: https://teatrulmasca.wordpress.com/2012/02/17/anunt-important-ziua-bloggerilor/.
    Te asteptam insa cu o alta ocazie.
    O zi frumoasa!

  93. Pingback: Vineri recomandam articole (II)

  94. Pingback: Bloggerii, de la “Hmmm la Aaaa!” | Teatrul Masca Blog

  95. Pingback: Teatrul Masca = prietenul bloggerilor | Monica Olteanu

  96. Pingback: Sondaj cu adresă :) | Teatrul Masca Blog

  97. Pingback: Săptămână cu Mărţişor la Masca | Teatrul Masca Blog

  98. Pingback: Legături periculoase (17) « Semanticus Blog

  99. Pingback: Superstitii si defecțiuni aberante

  100. Pingback: diseară, alături de blogări la Teatrul Masca | BogDan

  101. Excelent spectacol, excelenta seara! Cu respect, multumim.

  102. Pingback: Comedia Erorilor, la Teatrul Masca | Corina Anghel

  103. Pingback: Comedia erorilor la Teatru Masca | ROXANA BURSUC

  104. @’Mnealui Si noi pentru ne-ati fost alaturi!

  105. Pingback: Ziua Bloggerilor la Teatrul Masca | Cristian Lupulescu

  106. Pingback: Teatrul Masca, un teatru al emoțiilor | Papen

  107. Pingback: Inapoi la Masca

  108. Pingback: “Pe omul care este pur il strica mucegaiul dimprejur” | Ancuta Lebada

  109. Pingback: Tina Florea » Comedia Erorilor la Teatrul Masca

  110. Pingback: ”Deștept băiat… păcat că-i sclav”… - Filip

  111. Pingback: Un atfel de teatru | Radu si Ralu

  112. Pingback: Un grup de oameni de știință despre Comedia Erorilor | Teatrul Masca Blog

Lasă un răspuns

