Arhiva zilnică: 17 ianuarie 2017

Valentin Mihalache: am descoperit nemurirea

Valentin Mihalache are 37 de ani și este actor al Teatrului Masca de aproximativ 12 ani. A jucat în peste 30 de producții montate pentru sala de spectacol cât și pentru spații neconvenționale, iar pentru 7 dintre spectacole a fost și asistent de regie. De cinci ani este coordonatorul Școlii de Teatru Gestual Masca

Care e prima amintire despre teatru?

Eram prin clasa 1 sau a 2-a când doamna învățătoare ne-a dus la un spectacol pentru copii „Vitejii cetății Bade-Bade”. Eram atât de emoționat că eram la teatru încât mi-aduc aminte si acum acel sentiment.

De ce faci teatru? Ce te atrage la scenă?

Cred că nu știu, nu pot și nu vreau să fac altceva…așa că încerc să ofer singurei opțiuni ( teatrul) ocazia de a mă face să mă simt împlinit

Care sunt cele mai importante lucruri pe care trebuie să le ia cu el pe scenă un actor?

Talentul, seriozitatea, munca.

Ai aflat ceva șocant despre tine făcând actorie? Ceva ce n-ai știut?

Am aflat și aflu cu fiecare spectacol: pe scenă, poți fi tânăr, bătrân, copil… Am descoperit nemurirea.

Ce vrei să simt eu, spectatorul, când te văd pe scenă?

Că ți-am spus o poveste care, sper, să stârnească ceva în tine și să pleci acasă altfel decât ai venit. Sper să pleci un pic mai frumos pe dinăuntru.

 

Îl puteți vedea sâmbătă,21 ianuarie și duminică, 22 ianuarie în spectacolul ,,NASTASIA,,

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie