În ,,Casa cu Nebuni” nu există ferestre!


Cu ceva timp în urmă am început o serie de interviuri prin care vă prezentam poveștile personajelor ce locuiau în ,,casa cu nebuni” din mahalaua cu nume rușinos…

Sultana (Cristina Panait) transformă nopțile în zile și zilele în nopți. Viața plină de ispite din mahala nu o ocolește și ea ajunge să își umple această viață cu amanți, răzbunări și vorbe de ocară. Sultana reprezintă unul dintre acele destine pentru al cărui sens nu se simte câtuși de puțin responsabilă. Urăște, cu patimă și poftă, ca și cum ura ar fi singura monedă de schimb în dialogul cu ceilalți. Și totuși…

Cristina Panait - Sultana

Cristina Panait – Sultana

1: Cum este viața Sultanei în mahala?

Mă trezesc în fiecare dimineață dorindu-mi să nu mai deschid ochii a doua zi. Mizeria în care trăim mă dezgustă. Trăiesc și îmi văd surorile murdare, îmi văd mama în scaun cu rotile , îl văd pe Pascu cum devine din ce în ce mai scârbos cu fiecare zi care trece.

Nu pot să spun că este o viață care merită trăită!

2: Ce te-a adus pe această cale a pierzaniei?

Nu am avut o copilarie normală. Mama mea este vinovată pentru tot.

3: Te uiți în ochii celor din jur?

 Este cea mai mare plăcere a mea… simt că atunci când privesc în ochii celorlalți văd de fapt adevărul ascuns. Gândurile pe care nu le rostesc cu voce tare. Îi văd vulnerabili și patetici…

4: Ce ai schimba, dacă ai putea?

Soarta surorilor mele. Eu nu am nevoie de o schimbare.

5: Mai există ferestre sau destinul tău va fi legat întotdeauna de mahala?

Nu există ferestre… pentru mine fereastra a fost închisă de când m-am născut în familia asta blestemată.

6: Urăști mai mult decât iubești?

Nu am iubit niciodată pe nimeni și nu am fost iubită. Nu am de unde să știu ce înseamnă iubirea. Prefer să urăsc decât să iubesc.

7: De ce îți este cele mai tare frică?

Am trecut prin atât de multe încât nu simt nimic. Nu imi este frică de nimic.

CASA CU NEBUNI

Sâmbătă, 18 Noiembrie, ora 19.00

Biletele pot fi achiziționate online sau de la casa de bilete a teatrului.

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

