La final de august… despre vară și teatru în București


Continuăm stagiunea de exterior și în luna septembrie, însă sfârșitul verii cere o trecere în revistă, cu bucurie (și mândrie) a spectacolelor pe care le-am avut până acum fie soare, fie vânt.

Cum a început vara cu Teatrul Masca

Vara a început cu un eveniment extrem de important pentru noi, care a ajuns la cea de a VII-a ediție – Festivalul Internațional de Statui Vivante. Ne-am bucurat împreună cu voi de șapte zile de spectacole în 4 spații din București. Câteva impresii și imagini în rândurile de mai jos:

  • FISV 2017 la Casa Filipescu-Cesianu:

18813959_10208998166295666_5945241211112390956_n

Curtea Casei Filipescu-Cesianu a devenit repede neîncăpătoare la deschidere

Statuile vivante ale Teatrului Masca au evoluat alături de

invitații din Austria de la BIG NAMES

  • Parcul Humulești

În Parcul Humulești am avut parte de o primire extrem de călduroasă și sinceră. A fost și spațiul în care invitații din China de la CPAA Theatre au avut prima reprezentație cu „O noapte furtunoasă”

Și unde ne-a prins o ploaie sănătoasă…

18814125_10209013756925422_9000953520255504456_n

  • Parcul Crângași

În a 4-a și a 5-a zi de festival am ajuns în Parcul Crângași, unde ni s-au alăturat și invitații din Olanda de la Adorabel Theater

  • Parcul Herăstrău

Am petrecut ultimele zile de festival în Parcul Herăstrău, spațiu preferat de majoritatea invitaților. Câteva din imaginile din ultimele zile, mai jos:

 

După festival…

 

Am avut ce-i drept nevoie de 2-3 zile de odihnă, după care am continuat cu o mulțime de spectacole în parcuri din tot Bucureștiul, din care vom aminti numai câteva:

  • „Mateloții” și „Parizianca” în Orășelul Copiilor
  • „Invazia” în Parcul Al. I. Cuza și în Herăstrău, la Roata Mare
  • În iulie, am participat în fiecare weekend la Festivalul Internațional de Teatru de Stradă B-FIT in the Street 2017, cu reprezentații pe strada Lipscani și în Parcul Kretzulescu

Tot în iulie, în zilele săptămânii am revizitat Parcul Humulești, Parcul Herăstrău și am ajuns și în alte parcuri precum Parcul Plumbuita, Motodrom, Titan și multe altele.

 

După o vara atât de plină, ne propunem să continuăm la fel cu spectacole de exterior și în luna septembrie și să pregătim și o stagiune de interior de excepție!

 

#pentrucaputem

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

