Ne vedem la Fest- FDR2017


În perioada 15-16 mai Teatrul Masca va prezenta spectacolul ,,ARCA LUI LENIN,, un spectacol despre lumea comunismului în perioada stalinistă, în cadrul Festivalului Dramaturgiei Românești, FEST-FDR2017, Timișoara.

Luni 15 și Marti 16 mai vă invităm de la ora 22.00 în Piața Victoriei din Timișoara  să vedeți ‘Arca lui Lenin’ de Mihai Mălaimare,..o lume recreată din imaginile unor statui celebre care au făcut gloria proletcultismului. Am pus în acest spectacol cam tot ce am crezut că este necesar: ticăloșia ascunsă abil sub masca omenească a liderilor absoluți, Lenin și Stalin (…) Am pus și incredibila naivitate a unor muncitori și țărani care au crezut doar în munca lor și în nevoia de rezultate care îi făceau mândri, am pus momente de duioșie, de umor, am strecurat ici și colo lucruri care te fac să te înfiori. Cu Lenin la timonă, Arca se va transforma într-o corabie fantomă care va naviga continuu, în derivă, în marele ocean al istoriei omenirii ( Mihai Mălaimare).

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

