Arhiva zilnică: 8 Martie 2017

La mulți ani, Domnelor și Domnișoarelor !

Doamnele și Domnișoarele Teatrului Masca se dăruiesc complet publicului său și nu își găsesc împlinirea decât în bucuria pe care o aduc celor din jur, VOUĂ, publicului.

Ce au în comun aceste Doamne ale teatrului:  profesionalismul de care dau dovadă şi dăruirea lor pentru fiecare rol, talentul deosebit şi remarcabil, dragostea și respectul pentru teatru, puterea magică prin care reușesc ca fiecare poveste să se desprindă din cărți și să devină omenești. Hazul, dramele, fericirile personajelor le strecoară prin suflete și le trăiesc pe scenă.

LA MULȚI ANI, DOAMNELOR și DOMNIȘOARELOR!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Despre actorie cu Mădălin Mladinovici

Mădălin Theodor-Mladinovici este un actor dedicat și pasionat. S-a născut în București pe 20.03.1991. A absolvit Universitatea „Ovidiaus” din Constanța, specializarea „Artele spectacolului” și cursurile Școlii de Teatru Gestual Masca. Colaborarea lui cu Teatrul Masca a început din anul I de facultate.

Cine este Mădălin Mladinovici? De ce ai ales să iei calea actoriei?

Sunt un bucureștean născut și crescut pe plaiurile de beton alese cândva de Bucur, îmi place să înot, să simt soarele cum îmi rumenește obrajii în zilele de vară. Spun despre mine că sunt un visător, cred că lumea este un loc bun pe care doar noi îl stricăm… din când în cand.

Calea actoriei s-a înfiripat în mine în clasa a II-a, atunci când l-am văzut pe fratele meu, Horia,  jucând pe scenă în trupa de teatru a liceului, în piesa „Țara lui Guffi” de Matei Vișniec, regia Mihai Lungeanu.

Un profesor cu un rol aparte în existența ta de elev/student este / a fost: …, de la care ai învățat: …

Nu există profesor de la care să nu înveți ceva. Prefer termenul de „pedagog” pentru cei care au vocația în domeniul pedagogic. Trebuie să încep cu doamna Iuliana Coja, profesoara de limbă română din liceul pe care l-am urmat. A fost primul impuls important în viața pe care l-am avut. A avut încredere în mine, m-a învățat să fiu om, să am suflet, să ascult, iar apoi… a urmat. A urmat stimata doamnă Anamaria Pîslaru, de la care am învățat ABC-ul vocației mele, îi ramân profund îndatorat pentru toate lecțiile  pe care le-am primit. Iar în final, profesorului meu de an (facultate) Gavril Borodan, de la care am înțeles că un actor trebuie să fie un om cult, el obligându-mă de multe ori să studiez literatură, dramaturgie, critică teatrală, simiotică, etc.

Te-ai schimbat de când faci teatru? Ești alt Mădălin?

Orice om se schimbă cu timpul și fiecare vocație îți dezvoltă firea ta. Un medic, ai sa-l vezi că are sânge rece, un inginer va încerca tot timpul să demonstreze adevărul. Alt „Mădălin” nu cred că sunt. Coloana vertebrală se naște în anii copilăriei, cu timpul devii poate, puțin mai înțelept.

Care sunt lucrurile pe care actoria te-a ajutat să le înveţi despre tine, la un nivel personal?

Nu există zi în care să nu învăț din acest lucru. M-a învățat că munca e o bucurie, să mă străduiesc cât pot de mult  să fiu un om darnic, să iubesc.

Spune-mi câteva nume de personalităţi din lumea teatrului, de oriunde, alături de care ţi-ar plăcea să lucrezi şi de ce.

Oh, cred că aș sublinia cuvântul „să lucrezi” nu m-au impresionat niciodată numele oamenilor, doar munca. În acest moment, admir actori precum Robert De Niro, Al Pacino, Johnny Depp.

 Care este cel mai drag proiect al tău, de până acum? De ce?

Fiecare proiect îmi este drag, dar o să-mi amintesc tot timpul  de „O scrisoare Pierdută” (Teatrul Masca, regia Mihai Mălaimare). Am iubit acel spectacol, pentru că ne simțeam o echipă frumoasă și aveam un spectacol pe care-l iubeam și noi și publicul. Acum începe să încolțească puternic spectacolul „Nastasia”. Sunt sigur că o să ajung să mă îndrăgostesc din nou 🙂

16300436_1534966949864540_3360877317092025864_o

Credit foto Claudiu NH

Pe Mădălin îl puteți vedea pe 11 și 12 martie de la ora 19 la Teatrul Masca în spectacolul „Nastasia” în rolul lui Tănăsică!

Bilete pe www.masca.ro/

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie