Pentru că părerea dvs. contează


Asa cum v-am obișnuit din luna mai si până la sfârșitul lunii septembrie jucăm si în aer liber. Pentru a afla ce simt cei care vin la spectacolele noastre am realizat câteva interviuri pentru că părerea voastră contează

Interviu luat unei doamne in jur de 60 ani, pensionara

-Ce parere aveti despre spectacolele Teatrului Masca din parcurile capitalei?

-Este o initiativa foarte buna. Consider ca este un mod de educatie si raspandire a culturii pentru copii si tineri si o bucurie pentru noi, cei mai in varsta.

-Ati mai vazut spectacolele teatrului nostru din anii trecuti?

-Sincer va spun, nu-mi aduc aminte cum se numea spectacolul, dar stiu ca era ceva cu Bucurestiul de altadata.

-Va referiti la „Fior D’Amor in Bucuresci”. Cum vi s-a parut?

-Mi-a placut foarte mult. Intr-adevar mi-a adus aminte de tinerete.

-Ce ne-ati mai propune? Ce spectacole ati vrea sa mai vedeti?

-Nu stiu, oricum sunteti imprevizibili si ne surprindeti cu spectacole minunate, cum este cel din seara aceasta, plin de viata si de tinerete.

Interviu cu domnul George Uta, 41 ani, inginer-chimist

-E un proiect foarte bun, benefic pentru sufletul oamenilor. Deschide gustul publicului pentru teatru, mai ales pentru cei care ajung mai greu la teatru din motive materiale sau din lipsa timpului.In felul acesta, multi oameni care nu isi pot permite, sau nici nu sunt in mod obisnuit un public de teatru, se pot bucura de un strop de cultura.

E o initiativa foarte buna spectacolul in parc.Va spun sincer ca este o premiera pentru mine sa vad un spectacol al Teatrului Masca.

In ultimul timp nu prea ne permitem sa avem o viata culturala. Ne impartim putinul timp liber intre casa si programul copilului, iar singurul teatru la care am mai ajuns a fost Tandarica, unde am fost cu Juniorul.

Este foarte frumos ca dumneavostra veniti spre spectatori. Ne-ati facut curiosi si speram sa ne facem timp sa ajungem si la sediul teatrului din cartierul Militari.

Interviu cu Diana Raducanu, 33 ani, profesoara

-Foarte buna ideea ati avut cu spectacolele din stagiunea in aer liber. Reprezentatia este surprinzatoare din mai multe puncte de vedere. Aveti actori tineri si talentati….

-Inca nu sunt actorii nostri, sunt studenti, care au participat la  cursul de teatru gestual initiat si realizat de Teatrul Masca.

-Chiar si baietelului meu, care are numai 2 ani ii place spectacolul si vrea sa il vedem pana la sfarsit. Va multumim pentru bucuria pe care ne-ati facut-o in acesta seara.

Interviu cu domnul Puiu Ion, 67 ani, pensionar

E frumos, e frumos spectacolul, dom’le! E si ordine si disciplina. Am fost si in Herastrau cand ati avut ultimul spectacol si tare mi-a placut. O sa vin si maine cu nevasta-mea si cu vecinii. Acu’ daca ati venit mai aproape de noi, o sa vin si eu cu vecinii.

Interviu cu domnul Dumitru Vasilescu, 64 ani, pensionar

-Va place spectacolul?

-Imi place, este chiar surprinzator pentru un spectacol de parc. Este foarte viu, actorii se vede ca au muncit si ca joaca din suflet. Foarte buna ideea colaborarii tinerilor studenti in spectacolele dumneavoastra. Le dati o sansa, iar ei aduc prospetime si bucurie. Este bine ca mai functioneaza cultura. Nu mai avem noi timp, dar ma bucur sa mai aud de tot felul de spectacole, de festivaluri. Bine ca veniti spre spectatori, chiar asa in parc, dupa-amiaza, inainte de meci.

Interviu cu Bogdan Dinulescu, 23 ani, student Geologie

-Este frumos, dar personal prefer teatrul conventional. Totusi apreciez munca actorilor, inca foarte tineri si nebunia cu care joaca. Sper si le doresc sa nu le piara exuberanta si dorinta de a juca teatru, si sa nu se blazeze in fata greutatilor vietii, pentru ca putini au sansa sa faca meseria asta pentru toata viata.

Spectacolul „Statuile”

Interviu cu domnul Ionita Banea, 58 ani, editor muzical radio

-E un spectacol foarte interesant si de buna calitate. Am fost si noi in concedii si am mai vazut genul asta de teatru, in Austria la Viena, in Elvetia, Germania, si putem spune cu mana pe inima ca actorii nostri sunt la fel de buni. Si muzica a fost foarte frumoasa si bine aleasa, iar prestatia actorilor excelenta. Cred ca este greu sa faci statui vivante, sa iti controlezi corpul minute in sir.

Am mai vazut si alte spectacole ale Teatrului Masca si mi-au placut foarte mult. Am vazut „Oglinda”,”Intrusa”, Casatoria ne bucurăm   sa vedem spectacole la fel de interesante si pe scena teatrului si in parc. Chiar aveti ceva aparte si se vede ca sunt facute cu multa munca. Faceti performanta prin  teatrul de pantomima si gest si e fantastic ca reusiti sa jucati si pentru cei cu o cultura teatrala si pentru cei care nu au intrat poate niciodata intr-o sala de spectacol.

Interviu cu o doamna, 36 ani, manager

-Este minunat ca va putem intalni unde ne asteptam mai putin: in parc, la metrou. De fiecare data ma grabesc si nu pot sa nu mai raman inca un pic, sa vad cat mai mult din reprezentatiile dumneavoastra. Imi pare rau ca sunt cu timpul la limita si nu reusec sa va vad si la sediul teatrului, dar promit ca voi veni sa vad un spectacol intreg, asezata pe scaun frumos, sa ma pot bucura de actul artistic la dumneavoastra acasa. Daca este frumos afara, vin tot cu rolele. Sper sa ma primiti. Veti avea un spectator neconventional, asa cum de altfel este si Teatru Masca.

Oricum, initiativele cu spectacolele in aer liber si chiar cele de la metrou, mi se par excelente intr-un Bucuresti in care jumatate de viata stai pe drumuri, si drumurile sunt si prost asfaltate.

  Cadaririucuram

Lasă un comentariu

Filed under Fără categorie

Lasă un răspuns

