Spectatorii curioși au acum ocazia să ne vadă și în culise … nu numai pe scenă


1.   Prima colaborare cu regizorul și actorul italian Michele Modesto Casarin a început în anul 2007  odată cu punerea în scenă a spectacolului GEMENII și debutul proiectului COMMEDIA DELL ARTE. Ce așteptări ați avut de la acest proiect și cum a primit publicul acest gen teatral?

A fost  o experiență tulburătoare. Nu mai lucrasem commedia dell arte din facultate, iar atunci am facut cunoștiință cu stilul și caracterele ATÂT!  Michele mi-a dezvăluit o lume, iar publicul a fost surprins și încântat în același timp.

2.    Ce provocări ați întâmpinat jucând în acest gen de spectacole ( ați jucat și rolul lui Pantalone -un rol greu ) ?

Nu m-am așteptat să dureze atât de mult colaborarea cu echipa italiană … Michele m-a provocat cu personaje pe care nu m-am gândit niciodată că le-aș putea juca! De la Îndrăgostita dramatică, la Pantalone, Cicognato sau  Maștera Agata! Am învățat să joc cu mască și asta, mărturisesc, a fost extrem de dificil, obositor, solicitant din toate punctele de vedere.

16101607510_8cdd5964e6_z

3.     Cum este Beatrice Veronese / Agata Maștera din spectacolul COMEDIANȚII, spectacolul ce încheie acest proiect?

Beatrice Veronese este actrița care nu sunt eu în viața normală! O primadonă al cărui orgoliu, în momente tensionate, îi depășește talentul. Maștera Agata e rolul pe care-l așteptam, mi-l doream și l-am primit ca pe un dar de adio din partea lui Michele. Aș suferi dacă nu aș mai lucra cu prietenii noștri italieni!

16288857235_392e0b9e63_z(1)

4.      Anamaria Pîslaru se regăsește în acest rol / spectacol?

Eu mă regăsesc în toate  rolurile pe care le joc!

5.       De ar trebui să văd  spectacolul COMEDIANȚII?

COMEDIANȚII arată fața nevăzută a teatrului. Spectatorii curioși au acum ocazia să ne vadă și în culise … nu numai pe scenă.

15743411914_b09eaee4c9_z

6.       Un  personaj / rol de care vă este dor ( din cele jucate în spectacolele puse în scenă de Michele)?

Pantalone !

Vineri 27 februarie, ora 19.00 Anamaria Pîslaru vă invită la un spectacol fabulos COMEDIANȚII

Lasă un comentariu

Filed under Fără categorie

Lasă un răspuns

