De la Joc la teatru


Alina Crăiță îi invită pe copii Duminică 25 mai, ora 10.00-13.00 să participe la un workshop dedicat copiilor ,,De la Joc la teatru,,. Workshop-ul se  adresează  copiilor cu vârsta între 7-12 ani.

Cei interesați se pot înscrie completând formularul de inscriere de pe site-ul nostru http://www.masca.ro. Taxa de înscriere este de 20 lei.

„A fost foarte frumos cu copii. Ei sunt o nebunie…..Ceva se întâmplă cu noi pe traseu.”Mi-a spus o colegă care a lucrat cu grupa mica de copii de la Școala de teatru gestual Masca, cât eu am fost plecată în turneu. Am zâmbit fără să dezvolt conversația, dar mi-a rămas în minte. Întradevăr sunt frumoși și de fiecare dată când mă întâlnesc cu ei îmi propun să-i ajut să-și păstreze bucuria simpla, pofta de joacă , imaginația bogată și să reușească, ceea ce societatea noastra susține că face pentru ei , dar de cele mai multe ori se contrazice, să lucreze în echipă cu drag față de ceilalți parteneri de joacă. Pe data de 25 mai, una dintre zilele în care sarbatorim 24 de ani de la înființarea Teatrului Masca, astept cu drag o nouă gașcă de prieteni alături de care mă voi juca după aceleași reguli și de la care voi primi la schimb bucurie,, ( Alina Crăiță)

alina craita

     Am absolvit în anul 2004 Facultatea de Arte, secția Artele Spectacolului (actorie) a Universitatii Ovidius, Constanta. S-a creeat imediat după absolvire un context care a făcut ca drumul meu din punct de vedere profesional să se îndrepte spre Teatrul Masca. Domnul Mihai Malăimare m-a văzut și m-a invitat să mă alătur trupei în calitate de actor al Teatrul Masca unde lucrez și în prezent. Datorită profilului instituției am putut beneficia de o serie de workshopuri importante pentru formarea unui actor preocupat de teatrul de mișcare.
De asemenea la formarea mea personală a contribuit numărul mare de personaje pe care am putut să le interpretez în cadrul spectacolelor din repertoriul Teatrului Masca
Pentru că în timp , foarte mulți tineri, din rândul spectatorilor, s-au arătat interesați de acest tip de manifestare teatrală, s-a redeschis în anul 2011, Școala de teatru gestual Masca, în cadrul căreia am devenit profesoară, pentru grupele mici împreună cu o altă colegă.Pentru mine este o ocazie de a mă întoarce permanent la exercițiile de bază în teatru pe improvizație, vorbire, mișcare, dar și o provocare de a le transforma în așa fel încât să devină potrivite cu vârsta cursanților mei.
În tot acest timp, adică de la absolvirea facultății, am fost implicată și într-o serie de proiecte independente: “Confesiunile unui câine” spectacol de teatru, regia Mihaela Rădescu și Ioana Macarie, productie Green Hours, 2012 , “100% RISC DROGURI”  -scenariul original este creat de un grup de artiști profesioniști care lucrează cu tineri în proiecte de educație prin teatru și teatru social de 7 ani. Spectacolul realizat în 2007 este o coproducție ARCUB – Asociația TRANSCENA, sprijinit de Agentia Nationala Antidrog, -“Neaparat Caragiale ”, spectacol de teatru, regia Mihaela Rădescu, producție Geen Hours.

 

Lasă un comentariu

Filed under Fără categorie

Lasă un răspuns

