Iubirea mea ar fi aşa nebună, Că poate te-aş ucide.


În cadrul manifestărilor prilejuite de Aniversarea a 24 de ani de la înființarea Teatrului Masca vă invităm la spectacolul ROMEO ȘI JULIETA,cea mai recentă premieră a teatrului.

Sâmbătă 24 mai, ora 18.00

Julieta

Ah, dac-ai fi iubite! Dar atunci
Iubirea mea ar fi aşa nebună,
Că poate te-aş ucide. Noapte bună!
O, despărţire! O, griji dulci şi-amare!
Dar fug de-acuma, că aş fi în stare
Să-ţi strig mereu, mereu, de mii de ori,
Tot „noapte bună” întruna până-n zori.


Romeo
Coboare-se pe ochii-ţi somnul blând
Şi dulcea pace-n inimă şi-n gând.
De ce nu sunt eu somnul s-odihnesc
Alăturea de chipu-ţi îngeresc!
Merg să-mi spun fericirea, să-l implor
Pe bunul pustnic să-mi dea ajutor. 

_MG_1199

12629203333_6637c0dce9

Lasă un comentariu

Filed under Fără categorie

Lasă un răspuns

