Weekend-ul lui Shakespeare la … Masca


Pentru ca stim ca in fiecare saptamana astepti weekend-ul cu dor de duca, ne-am gandit sa-ti usuram viata si sa-ti facem noi programul! – See more at: http://www.kanald.ro/Nu-Stii-Unde-Sa-Mergi-Weekend-ul-Acesta-Vezi-AICI-Ce-Am-Pregatit-Pentru-Tine5_21743.html#sthash.kmToB537.dpuf
Pentru ca stim ca in fiecare saptamana astepti weekend-ul cu dor de duca, ne-am gandit sa-ti usuram viata si sa-ti facem noi programul! – See more at: http://www.kanald.ro/Nu-Stii-Unde-Sa-Mergi-Weekend-ul-Acesta-Vezi-AICI-Ce-Am-Pregatit-Pentru-Tine5_21743.html#sthash.kmToB537.dpuf

Nu știi unde vei să mergi weekend-ul  acesta? Pentru că știm  că în fiecare săptămână aștepți sfârșitul de săptămână cu dor de ducă , ne-am gândit să-ți ușurăm viața și să-ți facem noi programul. Ce spui de două spectacole  după piesele lui Shakespeare?

Pentru ca stim ca in fiecare saptamana astepti weekend-ul cu dor de duca, ne-am gandit sa-ti usuram viata si sa-ti facem noi programul! – See more at: http://www.kanald.ro/Nu-Stii-Unde-Sa-Mergi-Weekend-ul-Acesta-Vezi-AICI-Ce-Am-Pregatit-Pentru-Tine5_21743.html#sthash.kmToB537.dpuf

Sâmbătă 12 aprilie, ora 19.00

NEGUTATOAREA DIN VENETIA

12293050705_36fdb8cef5

Duminică 13 aprilie, ora 19.00

  COMEDIA ERORILOR,

Pentru cei care iși serbează ziua de nume Duminică – cei care poartă nume de floare- vor beneficia de o reducere de 50% la spectacolul de duminică seară.

8373914879_20ceb480a9

 

Lasă un comentariu

Filed under Fără categorie

Lasă un răspuns

