Invitatii pentru bloggeri


18 aprilie 2008articolul nr 1 publicat pe blogul Teatrului Masca.

1 aprilie  2014 – articolul nr 1780 pe blogul Teatrului Masca.

Ce înseamnă aceste cifre? Înseamnă convingere și constanță. Înseamnă că, în afara unor excepții cauzate de probleme tehnice, nu a existat o zi în care să nu fim prezenți pe acest blog, să nu vorbim cu voi și despre noi prin intermediul lui. Și aceasta s-a întâmplat pentru simplul motiv că… Suntem altfel.

Blogul a devenit pentru noi unul dintre cele mai importante canale de comunicare pentru că am vrut să vă întâmpinăm, pentru ca am dorit ca la o simplă căutare despre noi rezultatul să nu se rezume la o înșiruire de informații tehnice. Blogul este modalitatea noastră liberă de a ne întâlni cu voi și cu toti cei care vor să ne cunoască. Așa se face că pentru multi dintre cei care ne-au cunoscut aici, a intra ca spectator pentru prima oară în sala noastră de spectacole a fost sinonim cu a intra ca prieten.

Dar nimic din ce am încercat prin acest mod de comunicare nu ar fi fost posibil fără comunitatea care ne-a primit cu căldură de la bun început. Și, pentru că așa se face între bloggeri🙂, poate că  este momentul potrivit să trecem la un alt nivel. Poate că este momentul ca să întoarcem puțin câte puțin din căldura cu care am fost suținuți.

Așa se face că, începând de astăzi, la fiecare dintre spectacolele noastre bloggerii vor avea rezervate întotdeauna două locuri numai pentru ei. Și pentru că această comunitate înseamnă căldură dar și luptă, criteriul va fi unul vechi de când… Blogul – primul venit, primul servit!

Tot ceea ce trebuie să faceți este să vă anuntați printr-un post pe blogul personal dorința de a veni la oricare dintre spectacolele din program, și – în ordinea apariției articolelor – veți primi invitația pentru spectacolul ales.

Nu uitați să anuntați pe mailul florentinananau@yahoo.com și pe  blogul teatrului publicarea unui astfel de post.

bloggeri la masca

25 comentarii

Filed under Fără categorie

25 responses to “Invitatii pentru bloggeri

  1. Cum esti prima care a scris, ai rezervate 2 locuri pentru spectacolul cu Romeo si Julieta din 5 Aprilie. Invitatia de 2 locuri o vei gasi la intrarea in teatru pe NUMELE…BLOGULUI🙂

  2. Eu as dori sa vin la o piesa pentru copii! Cand vor reveni in program?🙂

  3. Pingback: Cum vi se pare secţiunea "Din lumea social media"? - Chinezu

  4. Pingback: Teatrul Masca este Teatrul Bloggerilor | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE

  5. Foarte frumos proiectul! Felicitari! Primesc si eu o invitatie la Flecarelile femeilor?
    http://raluka-fa-teauzit.blogspot.ro/2014/04/flecarelile-femeilor-la-teatrul-masca.html
    Multumesc

  6. Multumim mult pentru cuvintele frumoase, Emil Calinescu : invitatiția pentru spectacolul din această seara este a ta. Primul venit primul servit:)

  7. Multumim mult pentur articol si pentru felicitari. ne bucuram ca am putut dovedi inca o data ca in 2.0 lucrurile stau cu mult mai firesc decat in viata reala🙂
    Cred ca ti-a raspuns Florentina pe mail. NU mai sunt locuri pentru asta seara, dar putem sa iti retinem pentru data de 26 aprilie, daca vrei. Sau pentru alt spectacol, cel de maine seara de la ora 19.00. http://www.masca.ro/teatru/negutatoarea-din-venetia/

  8. Pingback: Cand bloggerii isi pun mascaScrieLiber | ScrieLiber

  9. Felicitari pentru initiativa. Aici este articolul meu:
    http://scrieliber.ro/cand-bloggerii-isi-pun-masca/?preview=true&preview_id=5796493&preview_nonce=d60f954a5c

    Imi doresc sa merg la Comedia Erorilor pe 13 aprilie. Mai este loc? Multumesc,

  10. imi cer scuze, dar abia acum am observat ca aveam asta seara invitatie la spectacol. eu asteptam o confirmare pe mail, nu am mai verificat aici comentariile. cred ca am inteles eu gresit sistemul ;(
    pot recupera la spectacolul din 26 aprilie? multumesc!

  11. Va multumim ca ati participat la Campania noastra si pentru cuvintele frumoase. Flecitari Dl Dan Stan invitatia pentru spectacolul din data d 13 aprilie, Comedia Erorilor este a dvs

  12. Dl Stan Dan va rugam sa confirmati prezenta la spectacolul din 13 APRILIE

  13. dan stab

    Va multumesc pentru aprecieri si pentru raspuns. Confirm prezenta.
    Mai e nevoie sa confirm si pe mail? Este invitatie de 2 persoane sau am inteles eu gresit?

  14. da, invitatia este pentru 2 persoane . nu, nu mai este nevoie sa confirmati pe email.

  15. dan stan

    Va multumesc. Cand si Cum pot intra in posesia lor? Unde anune la intrarea in teatru o voi gasi?

  16. Invitati o puteti ridica oricand de la casa de bilete a teatrului

  17. Hristos a Inviat!

    Am scris si eu articol: http://raluka-fa-teauzit.blogspot.ro/2014/04/flecarelile-femeilor-la-teatrul-masca.html
    Se poate vineri la „Flecarelile femeilor”? Imi doresc mult sa ajung la acest spectacol. Multumesc

  18. Cand se mai joaca COmedia Erorilor? As vrea invitatie la urmatorul spectacol, scriu acusi articol despre🙂

  19. Emil, Comedia Erorilor se va juca din nou la toamna. noi ne pregatim de deschiderea stagiunii in aer liber, asa ca vom mai avea doar cateva spectacole in sala, saptamana asta, apoi iesim in parcuri. Iar in mai vom reveni cu 3 spectacole in sala cu ocazia aniversaii teatrului; implinim 24 de ani🙂
    Dar invitatiile pentru bloggeri raman valabile si pentru stgiunea urmatoare.

  20. Buna dimineata! Din pacate acest spectacol se va mai juca stagiunea urmatoare. Dupa cum ,cred ca stiti deja, Teatrul Masca,incepand din luna Mai, va deschide stagiunea estivala si vom juca in aer liber. In curand pe site-ul masca veti putea vedea programul nostru pentru luna Mai. Pana atunci va asteptam cu drag la ultimele spectacole ale lunii Aprilie din acest weekend.

  21. Adevarat a invitat! Va felicitam invitatia de 2 persoane o veti gasi la casa de bilete a teatrului pe numele dvs.

  22. Pingback: Teatrul Masca, mai aproape de oameni | Irina Bartolomeu

Lasă un răspuns

