Astăzi la Masca


Vineri 10 Ianuarie, ora 19.00 COMEDIA ERORILOR  un spectacol deosebit, o poveste încurcată care te face să râzi şi să plângi…să tremuri şi să zâmbeşti…şi nu în ultimul rând îţi dă puterea să trăieşti. O piesă extraordinară, adaptată după Shakespeare în regia lui Mihai Mălaimare, o tragedie pentru personaje, dar o comedie pentru spectatori. ….

Din momentul în care piesa a început şi până în momentul de final când m-am trezit în picioare aplaudând cât puteam de tare şi strigând BRAVO, parcă am fost într-un vis. M-am rupt total de tot şi de toti cei din jurul meu şi m-am contopit cu rolurile actorilor…parcă făceam parte din spectacol… A meritat fiecare minut jucat, fiecare lacrimă, grimasă sau zâmbet al actorilor oferit nouă fiintelor mici care nu din întâmplare le eram spectatori.  ( Lucica Radu )

comedia 3

Un spectacol deosebit, o poveste incurcata care te face sa razi si sa plangi…sa tremuri si sa zambesti…si nu in ultimul rand iti da puterea sa traiesti. O piesa extraordinara, adaptata dupa Shakespeare in regia lui Mihai Malaimare, o tragedie pentru personaje dar o comedie pentru spectatori. Nu trebuie sa ratati acest spectacol si nu pentru ca va spun eu, ci pentru ca insusi marele actor si regizor Mihai Malaimare ne spune asta intr-un mod original: – See more at: http://lucica-radu.blogspot.ro/2012/02/comedia-erorilor.html#sthash.rFqj2uGy.dpuf
Din momentul in care piesa a inceput si pana in momentul de final cand m-am trezit in picioare aplaudand cat puteam de tare si strigand BRAVO, parca am fost intr-un vis. M-am rupt total de tot si de toti cei din jurul meu si m-am contopit cu rolurile actorilor…parca faceam parte din spectacol… A meritat fiecare minut jucat, fiecare lacrima, grimasa sau zambet al actorilor oferit noua fiintelor mici care nu din intamplare le eram spectatori…

– See more at: http://lucica-radu.blogspot.ro/2012/02/comedia-erorilor.html#sthash.rFqj2uGy.dpuf

Din momentul in care piesa a inceput si pana in momentul de final cand m-am trezit in picioare aplaudand cat puteam de tare si strigand BRAVO, parca am fost intr-un vis. M-am rupt total de tot si de toti cei din jurul meu si m-am contopit cu rolurile actorilor…parca faceam parte din spectacol… A meritat fiecare minut jucat, fiecare lacrima, grimasa sau zambet al actorilor oferit noua fiintelor mici care nu din intamplare le eram spectatori…

– See more at: http://lucica-radu.blogspot.ro/2012/02/comedia-erorilor.html#sthash.rFqj2uGy.dpuf

Din momentul in care piesa a inceput si pana in momentul de final cand m-am trezit in picioare aplaudand cat puteam de tare si strigand BRAVO, parca am fost intr-un vis. M-am rupt total de tot si de toti cei din jurul meu si m-am contopit cu rolurile actorilor…parca faceam parte din spectacol… A meritat fiecare minut jucat, fiecare lacrima, grimasa sau zambet al actorilor oferit noua fiintelor mici care nu din intamplare le eram spectatori…

– See more at: http://lucica-radu.blogspot.ro/2012/02/comedia-erorilor.html#sthash.rFqj2uGy.dpuf

Din momentul in care piesa a inceput si pana in momentul de final cand m-am trezit in picioare aplaudand cat puteam de tare si strigand BRAVO, parca am fost intr-un vis. M-am rupt total de tot si de toti cei din jurul meu si m-am contopit cu rolurile actorilor…parca faceam parte din spectacol… A meritat fiecare minut jucat, fiecare lacrima, grimasa sau zambet al actorilor oferit noua fiintelor mici care nu din intamplare le eram spectatori…

– See more at: http://lucica-radu.blogspot.ro/2012/02/comedia-erorilor.html#sthash.rFqj2uGy.dpuf

Lasă un comentariu

Filed under Fără categorie

Lasă un răspuns

