Acum mi-am dat seama ca trebuie sa fac o marturisire…


        Acum intr-un moment special pentru noi cei care am cladit Teatrul Masca, acum cand doar aparent suntem mai putin tineri ca acum 24 de ani, dar cand cu siguranta suntem mai convinsi ca oricand ca ăsta este/era drumul nostru, acum ne intoarcem impreuna la momentul Inceputului si va propunem o stagiune de suflet, o stagiune mult mai aproape de teatrul visat de noi decat oricare alta am avut pana astazi.

       Si tot acum mi-am dat seama ca trebuie sa fac o marturisire si sa repar cumva istoria inceputurilor noastre.

         Audi alteram partem…

        Cei care ati citit cartea noastra “Masca – o iubire de-o viata” va amintiti probabil fragmentul scris de Mihai despre cum a inceput povestea acestui teatru atat de mult iubit:

“Povestea a început cu un sărut.

Era, cred, prin august 1989, la examenul de admitere în institut, profesorii eram adunaţi într-o clasă, sporovăiam şi, dintr-o dată, am văzut-o. Era foarte tânără, frumoasă, cu ochi inteligenţi şi o gură senzuală cum nu mai văzusem. Ca un nebun, şi chiar cred că asta eram în clipa aceea, m-am ridicat, m-am dus către ea, am întrerupt-o din discuţia pe care o purta cu cineva, i-am spus că este tare frumoasă şi am sărutat-o.

Dacă aş monta această scenă, indiferent de câte ori, cu siguranţă femeia i-ar trage o palmă răsunătoare amărâtului, dar viaţa bate, iată, şi teatrul şi filmul deopotrivă, căci a fost scris ca acel sărut să-mi schimbe viaţa cu desăvârşire, din toate punctele de vedere şi pentru totdeauna.”

       Nu neg nimic din ce v-a povestit Mihai – da! confirm intru totul amintirea lui! – dar, cu adevarat, povestea noastra, si implicit a teatrului, a inceput dupa ce am vazut spectacolul ACTORUL.

      Veniti duminica 13 octombrie la spectacolul ACTORUL. Veti intelege si imi veti da dreptate: ACTORUL este momentul cand am inteles ca tot ce va urma va fi o viata impreuna intru teatru .

3290289011_23755cc456

Ce a urmat va va povesti chiar Mihai, duminica seara.

2 comentarii

Filed under Fără categorie

2 responses to “Acum mi-am dat seama ca trebuie sa fac o marturisire…

  1. Pingback: Şedere pe malul tăcerii

  2. Pingback: Descoperiri « Foto Jurnal Masca

Lasă un răspuns

