Ce se vede în „Oglinda” vieții?


De ce „OGLINDA” lui Briusov? Cum ar putea privi inapoi o femeie sau cum ar îndrăzni să se uite-n oglindă fără să vadă și imagini cu bărbații din trecutul ei? „Trebuie să mă conving că sunt eu. Să nu mai am îndoieli că exist. Trebuie să mai văd încă o dată, pentru ultima oară, oglinda aceea!”, își face curaj Ea, la maturitate. EA, care a fugit de EA, mereu. Hăituită de propriile amintiri. Pentru că-ți trebuie curaj să te privești în oglindă, așa cum ești.

Să-ți vezi și trupul, și sufletul, de-a lungul vremii. Și nu e teama că te-ai putea vedea deformat, ca-n oglinzile din bâlci, acelea care te-arată ori prea gras, ori prea slab, ori prea lung, ori prea cocoșat, ci exact așa cum ești. Cum ai fost. Și ce-ai devenit. Oglinda știe tot, oglinda arată tot, a fost martora tristeților, bucuriilor, împlinirilor și dramelor tale. OGLINDA aceasta arată toate brazdele pe care încercările le-a lăsat pe chip și-n inimă. Unii le spun riduri, alții răni.

Trebuie s-o mai privesc încă o dată, ca să mă conving că acolo, în oglindă, este o impostoare, este adversara mea, care a jucat rolul meu în decurs de câteva luni. Când am sî mă conving de acest lucru, îmi vor dispărea toate indoielile din suflet și voi trăi liniștită, calmă, fericită. Unde este oglinda aceea, unde-aș putea-o găsi? Trebuie să-i mai privesc o dată adancurile! Trebuie! Trebuie! Trebuie!” Tot Ea, șovâitoare, în fața oglinzii. Puține vorbe, atât de puține. Restu-i teatru.( Claudia Dăboveanu – Jurnalul)

Joi 25 aprilie, ora 19.00 – OGLINDA

Biletele le puteţi rezerva direct la casa de bilete (021.430.50.55) sau prin mail la rezervari@masca.ro

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

