Actorul își creează propriul univers


      Prima mea întâlnire cu Commedia dell’arte a fost în 2012 când s-a pus în scenă spectacolul CÂND DRAGOSTEA POARTĂ PÂSLARI.  În facultate citisem și studiasem despre acest gen teatral, dar niciodată nu am jucat într-o commedia dell ‘arte.

La Masca, am avut ocazia să-l cunosc și să colaborez pentru prima oară cu Michele Modesto Casarin. Mă bucur că  s-a întâmplat să colaborăm. În primul rând a fost un timp foarte scurt pentru un traseu foarte lung. A fost o muncă intensă, istovitoare, ciudată, dar cred ca plină de rezultate. Lucrul la această piesă a însemnat nerăbdarea de a descoperi o lume nouă.

Personajul meu, Flaminio, este…Indrăgostit. Cred că acest personaj mi se potrivește, deși din când în când fiecare actor își dorește să iasă din registrul său 🙂  Îl iubesc. Acum. La început, recunosc, îl uram. Dar ca să iubești mai întai trebuie să urăști 🙂 ” iubirea este un lucru foarte mare”.

Prin teatru poti deveni liber, iar actorul care se simte liber poate deveni magician. El creează propriul său univers pe care îl oferă spectatorului.

Cristi Neacșu

Sâmbătă 13 aprilie, ora 19.00 – CÂND DRAGOSTEA POARTĂ PÂSLARI

Biletele le puteţi rezerva direct la casa de bilete – 021.430.50.55

Sâmbătă 13 aprilie, ora 19.00 – CÂND DRAGOSTEA POARTĂ PÂSLARI

Biletele le puteţi rezerva direct la casa de bilete (021.430.50.55).

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

