Cum să eviţi capcana unei interpretări eronate


Un text scris de Cosmin Crețu despre lucrul cu masca in commedia dell arte:

Elementul esențial al lucrului în acest gen mi s-a părut a fi, în munca la spectacolele la care am participat, dincolo de obligatoria plastică și mobilitate corporală, lucrul cu masca.

Am simțit cum masca apasă, își face loc înăuntrul pesonalității actorului până când reușește să se instaleze cu drepturi depline înauntrul personajului. Și consider că cea mai dificilă etapă de lucru este cea în care drumul dintre expresia corporală și caracter își găsește armonia, plasându-se la jumătatea distanței, evitând capcanele unei abordări mai degrabă sportive decât psihologice, fiindcă am simțit că nu există eroare mai mare și mai periculoasă prin tentația unei interpretări eronate în abordarea acestui gen decât să consideri commedia dell’arte ca fiind un gen teatral exclusiv corporalizat și lipsit de mecanisme psihologice.

Cosmin Crețu

Spingarda mercenario personajul  jucat de  Cosmin Crețu în spectacolul CÂND DRAGOSTEA POARTĂ PÂSLARI vă invită la o porție zdravănă de râs și bună dispoziție.

CÂND DRAGOSTEA POARTĂ PÂSLARI, Sâmbătă 13 aprilie, ora 19.00

Biletele le puteţi rezerva direct la casa de bilete (021.430.50.55) sau prin mail la rezervari@masca.ro

Anunțuri

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „Cum să eviţi capcana unei interpretări eronate

  1. Pingback: Când teoria se pune în practică… « Foto Jurnal Masca

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s