Commedia dell arte te face de fiecare dată să te joci


Când am aflat că am fost distribuită în piesa GEMENII m-am bucurat teribil, dar m-am și temut groaznic. Era prima dată când aveam să lucrez cu un alt regizor, străin pe deasupra, și în plus un stil de teatru despre care auzisem multe însă nu „pipăisem” nimic.

Michelle venea din țara commediei dell arte și voia să lucreze cu…mine… panică… dacă n-o să știu?…dacă n-o să pot?…dacă?…dacă?…

M-am întâlnit cu Angelica și m-am tot gândit la ea. N-a funcționat deloc. Cu cât mă gândeam mai mult cu atât nu reușeam deloc să o conturez. Povestea era clară, dar cu cât îmi era mai clar ce trebuie să fac, cu atât era mai prost ceea ce făceam. Într-un final am încetat să mai gândesc, mi-am eliberat mintea și pur și simplu am început să simt, am lăsat-o să mă ducă ea unde voia- încă mă mai duce singură în locuri necunoscute la fiecare spectacol. Cred că de asta iubesc commedia dell arte: simți mult, gândești puțin, și de fiecare dată te joci. Și cui nu îi place joaca?

Ana Sivu-Daponte

GEMENII, Vineri 12 aprilie, ora 19.00

Biletele le puteţi rezerva direct la casa de bilete (021.430.50.55) sau prin mail la rezervari@masca.ro

anaa

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „Commedia dell arte te face de fiecare dată să te joci

  1. Dan Daponte

    „Gemenii”…L-am vazut prima data la Giurgiu,la festival….O sala cu oameni calcandu-se in picioare….peste 600….o sala arhiplina! Si ce triumf!!! Si actorii s-au intrecut pe sine….ce mai….o superpiesa pe care mi-am dorit s-o vad iar….iar…..iar….. 🙂

Lasă un răspuns

