La Mulți Ani, Laura Dumitrașcu Duică!


Cu ocazia zilei de naștere, îi spunem LA MULȚI ANI

actriței noastre LAURA DUMITRAȘCU DUICĂ!

De fiecare dată când intră în cortul magic, Laura sărbătorește dragostea de teatru.

Cum s-a născut spectacolul în camera neagra? Eu am început prin a desena și a schița o poveste…am gândit dinainte fiecare detaliu de la decor până la obiecte și păpuși, inclusiv dimensiunea sunetului ….

Ideea acestor povestioare a venit din pasiunea pe care o am pentru obiectele cărora oamenii nu le prea mai dau importanță. Dar mie îmi place să le dau șansa să trăiască din nou…să fac din cel mai banal obiect o ființă miraculoasă. Și aici e taina, materialul banal din care fac păpușa se transfigurează în ființă…întâi desenez păpușa pe care o visez, apoi sculptez componentele, le asamblez și am creat o făptură.  De aceea în aceste spectacole nu aplic canonul realității, ci valoarea obiectelor este dată de povestea pe care o redau. ( continuarea aici)

Această prezentare necesită JavaScript.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

