Recunosc, e simpla părere a unui spectator.


„Nu am decât să-ţi recomand să ajungi acolo pentru  a experimenta o trăire nemaiîntâlnită în alt teatru. Fără a-ţi dezvălui prea mult din piesă, pot spune că au fost momente în care  m-am speriat, în care am râs copios, în care am analizat un joc pus la punct în cel mai mic detaliu, în care am ascultat voci şi muzică de nota 10 şi nu în ultimul rând momente în care m-am simţit şi eu parte din piesa. (…) Recunosc, e simpla părere a unui spectator. „

(Oana Flavia Sârbu – La Masca – Acul Cumetrei Gurton)

ACUL CUMETREI GURTON – Joi, 17 ianuarie, ora 19.00

Biletele se pot rezerva prin mail rezervari@masca.ro sau se pot cumpăra online prin Eventim.

8258024891_06542d8436

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

