Dar filmele astea i le-ați văzut?


Am citit multe vorbe deplasate astăzi despre Sergiu Nicolaescu pe facebook, pe twitter si pe bloguri. Ne abținem de la orice comentariu, deși am avea destule, si ne întrebăm doar dacă cei care vorbesc incalificabil despre regizor la doar cîteva ore de la moartea sa, i-au văzut filmele?

Vă oferim mai jos două fragmente din filmele lui, Osânda și Atunci i-am condamnat pe toți la moarte. În rest, rămâne cum ne-am înțeles: no comment.

Dumnezeu să-l odihnească în pace.

osanda-759554l

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Dar filmele astea i le-ați văzut?

  1. @andreea Comentariul tau il vom aproba dupa 3 zile. Asa ni se pare firesc. Si da, am trait zilele alea, chiar din plin cand am stat in statiile de metrou, cand am „aparat” cum se spunea pe atunci, IATC-ul etc. Dar sincer tot nu inteleg: ce are sula cu filmele? Cat despre destin, de-aia e destin sa ramana cum ti-e dat 🙂

  2. andreea

    Puteti sa-l aprobati sau nu, e parerea mea si faptul ca omul sau regizorul sau ce vreti voi nu mai este, nu ma face sa-l respect mai tare sau sa-l cred mai bun. Despre morti numai de bine…

Lasă un răspuns

