Un spectacol privit din 4 direcții


Am râs, m-am mirat și-am tresărit la Comedia ErorilorPiesa este una clasică însă jucată într-un stil contemporan. Nu foarte contemporan să nu o înțeleagă decât privirile fine ci atât cât să fie puțin altfel: cu publicul privind atent din toate cele 4 direcții, cu cor, cu noi implicându-ne activ în piesă

Și asta mi-a plăcut enorm. Pentru că una e măiestria de a juca în fața unui întuneric (ca în teatrul clasic) și alta de a privi publicul în ochi, să îl vezi cum râde, cum îți face câte o poză, să alergi printre scaune sau să te tăvălești prin brațele spectatorilor. Și cea din urmă e o măiestrie pe care o admir nespus și pe care nu am reușit să o încerc până acum (deși mi-ar plăcea).

Vă recomand cu drag să mergeți să vedeți piesa (la sediul din Militari, din Str. Uverturii) și aștept, tot cu drag, să îmi spuneți cum vi s-a părut! (Corina Anghel).

COMEDIA ERORILOR – Sâmbătă 17 Noiembrie, ora 19.00

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

