Nu îmi aduc aminte să fi respirat în primele minute ale spectacolului


…M-am bucurat enorm de calitatea actului artistic în sine, de actorii impecabili care au dat cu o acuitate aproape dureroasă viață mai multor tipologii de oameni. Nu îmi aduc aminte să fi respirat în primele minute ale spectacolului, atât de intens am trăit momentele în care am făcut cunoștință cu Țara unde Îngerii vin degeaba.

(…) A fost vorba despre o țară? A fost vorba despre lumea întreagă? De fapt, cred că a fost vorba despre fiecare dintre noi, de modul în care pervertim orice miracol din viața noastră. Personajele din piesa de teatru au batjocorit un Înger, dar câți Îngeri nu batjocorim fiecare zi de zi, prin nepăsare, prin lenevie, prin autosuficiență? (pentru întreaga cronică, vizitați blogul  Andrei Silivestru).

ȚARA UNDE INGERII VIN DEGEABA – Duminică 21 octombrie, ora 19.00

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

