Mai online cu un an!


UPDATE: Cu părere de rău trebuie să vă spunem şi aici că NU MAI SUNT locuri la Ziua Bloggerilor. Vă aşteptăm însă cu acelaşi drag în orice altă zi de spectacole !

V-am povestit aici şi aici, de ce şi cum ne vom întâlni la ZIUA BLOGGERILOR, Marţi 28 februarie, ora 19.00.

V-au spus despre întâlnirea noastră Chinezu, aici, Provinciala, aici, Roxana Bursuc, aici, Sabina Cornovac, aici, Andrei Marius, aici, şi Marius Matache, aici .

Acum vom lăsa fotografiile să vorbească!

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Așa arătam anul trecut la #mascatweetmeet! Eram mai tineri cu un an și al naibii de bucuroși că ne descopeream fețele din spatele ID-urilor de Twiter sau din spatele wall-urilor de pe Facebook, acolo unde ne-am cunoscut și împrietenit!

 Şi pentru că e vremea veştilor bune şi pentru că ne-am însuşit criticile bloggerilor, vrem să vă anunţăm ca de data asta veţi putea face fotografii în timpul spectacolului, cu condiţia să nu folosiţi blitz-ul şi să le faceţi fără trepied.

Cu telefoanele râmâne ca anul trecut: le inchidem :)))  dăm pe silent.

Abia așteptăm fotografiile de pe 28 februarie, când ne reîntâlnim la sediul nostru din Cartierul Militari, la  Ziua Bloggerilor la Masca, mai prieteni unii cu alții, mai online cu un an 🙂

6 comentarii

Din categoria Fără categorie

6 răspunsuri la „Mai online cu un an!

  1. Daca mai e loc pe lista as vrea si eu cu a mea sa venim, nu am confirmat nimic pana acum ca nu stiam sigur de un anume program… dar acum stiu ca marti in 28 putem veni :D. Mai e loc de 2 persoane?

  2. Norocul nostru că există ISO.

  3. Mi-ar face si mie placere sa vin cu sotia la teatru. Daca mai sunt locuri, ne vedem marti

  4. cum e spectacolul? e si pt copii au doar pt adulti?

    sa stiu daca il iau si pe Filip au ba

    multumesc 🙂

  5. @Stefan Nu, nu este pentru copii. Imi pare rau, dar pe Filip, spectatorul nostru de anul trecut!, il asteptam in orice duminica isi doreste la un matineu 🙂

Lasă un răspuns

