Mă tem de omul unei singure cărţi (II)


1. În 25 septembrie 2010 pe blogul nostru apărea articolul MĂ TEM DE OMUL UNEI SINGURE CĂRŢI. Lansam atunci un proiect sub sloganul un spectator = un bilet = o carte, proiect a carui primă etapă a luat sfârşit în martie 2011. În această perioadă toţi cei care şi-au cumpărat bilete la Masca au primit o carte 

2. Astăzi dimineaţă am citit la Chinezu despre o ”Leapșă cu o carte”.  Şi cum ne-a plăcut mult ideea, am comentat anunţând că joi seara, la spectacolul Gemenii, unul dintre bloggerii invitaţi va primi o carte. Pe după amiază am primit de la Claudiu Ciobanu o invitaţie în a transmite mai departe detaliile acestui eveniment online. O facem cu drag. 

La evenimentul: Sinectico. Întrunirea oamenilor de carte 2011, DreamTeamRo este partener media. Drept care ei au lansat o leapşă mai specială.

„Fiecare membru DreamTeamRo alege o persoană, după propriile criterii și îi oferă o carte. Persoana aleasă nu trebuie să fie neapărat blogger, ideea principală fiind gestul în sine: de a oferi o carte, pe care musai s-o citească .

Noi vom da leapșa mai departe altor bloggeri, care sunt rugaţi să o dea mai departe, la rândul lor. Neapărat oferiţi şi o carte unei persoane. E cel mai important lucru. Vă rog să precizaţi cui oferiţi cartea.”

 3. Cartea pe care o vom oferi noi, cei de la Masca, este „La început a fost gestul…” scrisă de Mihai Mălaimare, iar cel care o va primi va fi Daniel Papa – cel care are blogul PAPEN – Vorbele trec, cuvintele rămân.

4.  Leapşa merge mai departe la Mihai Pintilie – TRAVELOMAN, dar şi la toţi ceilalţi  bloggeri care ne citesc şi care îşi doresc să participe la o campanie…altfel. 

 

12 comentarii

Din categoria Fără categorie

12 răspunsuri la „Mă tem de omul unei singure cărţi (II)

  1. 😉 Cu mare placere. Ca fapt divers, chiar concursul de fotografie de saptamana aceasta are ca premii doua carti. Sunt insa un alt fel de carti decat cele vizate de leapsa, fiind vorba de ghiduri de fotografie. Asa incat revin cu detalii despre cum m-am achitat de aceasta leapsa pe care o primesc cu placere si onorat pe deasupra.

  2. Suntem foarte fericiti ca ai acceptat 🙂 ps Ghiduri de fotografie? Suna mai mult decat tentant. Tre’ sa ducem vorba despre asta.

  3. Pingback: Repetiţiile încep la 10.00 « Foto Jurnal Masca

  4. Multumesc mult ca m-ati ales pe mine pentru carte! O sa-mi permit sa iau si eu aceasta leapsa si sa o dau mai departe 🙂

    PS: ne vedem diseara 🙂

  5. @papa sincer, n-am indraznit sa-ti dam si tie leapsa pentru ca nu ne cunoastem, dar ne bucuram mult de tot daca o preiei. ieri am rasfoit putin blogul tau (si in arhiva) si ne-am covnisn ca facem o alegere buna. cu drag. pe deseara!

  6. Pingback: Gemenii de la Teatru Masca : Papen

  7. Pingback: Cartea noastră a ajuns pe mâini bune | Teatrul Masca Blog

  8. Am ales victima, urmeaza sa o anunt. 😉 Leapsa merge mai departe!

  9. Pingback: O carte este ca si o gradina purtata in buzunar « Traveloman

  10. Pingback: Follow-up SINECTICO 2011 - #DreamTeamRO

  11. Pingback: O carte este ca si o gradina purtata in buzunar | Traveloman

Lasă un răspuns

